Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Колір

Центр надання адміністративних послуг

Великий Хутір

Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії

Послуга доступна онлайн
Головна Послуги Громадянство та міграція

Реєстрація актів цивільного стану / Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії

Ідентифікатор послуги:

00983

Строк:

Справляється державне мито у розмірі 0,02 неоподаткованого мінімуму доходів громадян: 90 днів (календарні)

Вартість:

Справляється державне мито у розмірі 0,02 неоподаткованого мінімуму доходів громадян: 0.34 UAH (0.02 Неоподатковувані мінімуми доходів громадян)

Повна назва:

Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії

Інформація про послугу:

Підставою для внесення змін до актових засобів цивільного стану може бути усиновлення, скасування або визнання усиновлення недійсним, визнання та встановленням факту батьківства, материнства, а також виправлення та доповнення відомостей. Внесення змін до актових засобів цивільного стану, а також поновлення та анулювання, здійснюється відповідним органом державної реєстрації актів цивільного стану.

Підстави для відмови у наданні послуги

Відсутність достатніх підстав для внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії.

Із заявою про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.

Результати:

Висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану за наявності достатніх підстав щодо внесення змін до актового запису цивільного стану, його поновлення та видача відповідного свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану

Висновок про відмову у внесенні змін до актового запису цивільного стану, його поновлення та припинення його дії

Умови та випадки надання послуги:

Внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться відповідним органом державної реєстрації актів цивільного стану за наявності достатніх підстав.За наслідками перевірки зібраних документів орган державної реєстрації актів цивільного стану складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану або про відмову в цьому.Внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться за заявою:особи, щодо якої складено актовий запис;одного з батьків, опікуна, піклувальника дитини; опікуна недієздатної особи;спадкоємців померлого;
представника органу опіки та піклування під час здійснення повноважень з опіки та піклування стосовно особи, яка має право на подання такої заяви.Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються:свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні;інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті.Реєстрація актів цивільного стану компетентними органами іноземних держав підтверджується відповідними легалізованими у встановленому порядку документами про реєстрацію актів цивільного стану. Копії актових записів цивільного стану витребовуються від компетентних органів іноземних держав, з якими Україна уклала договори про правову допомогу та правові відносини у цивільних і сімейних справах, у разі необхідності підтвердження певних даних.Також подається документ, що підтверджує сплату державного мита за видачу свідоцтва у зв'язку із зміною, поновленням актових записів цивільного стану, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.У разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» прийом заяв про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії проводиться будь-яким органом державної реєстрації актів цивільного стану за зверненням заявника.Заява про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії та відповідні документи подаються суб'єктом звернення особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або до центру надання адміністративних послуг.Центр надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви забезпечує передачу заяви та поданих заявником документів, необхідних для внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії, до відділу державної реєстрації актів цивільного стану в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці на розгляд та зберігання.Строки надання адміністративної послуги:питання про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії розглядається у строк, що не перевищує трьох місяців, з дня подання відповідної заяви до відділу державної реєстрації актів цивільного стану та може бути продовжений за поважних причин не більше, ніж на три місяці.Можливі способи отримання відповіді (результату):Суб’єкт звернення отримує:
1) документи про державну реєстрацію актів цивільного стану у зв’язку із внесенням змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення, або висновок про припинення дії актового запису цивільного стану або про відмову у внесенні змін до актових записів цивільного стану, їх поновленні та припиненні їхньої дії безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану чи поштовим зв’язком або у центрі надання адміністративних послуг у разі подання до нього відповідної заяви;
2) у разі неотримання у центрі надання адміністративних послуг, до якого подано відповідну заяву, висновку про відмову у внесенні змін до актових записів цивільного стану, їх поновленні та припинення їхньої дії протягом одного місяця з дня його надходження він повертається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану і не пізніше наступного дня надсилається заявнику поштовим зв’язком.

Документи, необхідні для отримання послуги:

Заява, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства.

Документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України .

Свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості, або відомості, які підлягають зміні.

Інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті, крім тих, які знаходяться у володінні відділу або у володінні державних органів, від яких відділ має право їх витребовувати.

Документ, що підтверджує сплату державного мита за видачу свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.

Документи, видані компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

Переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо документи складені іноземною мовою.

Адреси та контакти ЦНАП

Всі адреси

Територіальний підрозділ 2

вулиця Соборний, 2, Оболонський Старостат

Телефон:

+380441232323

Ел. Пошта:

testcnap@gmail.com

Дозвільний відділ, вул. Львівська, 35

площа Соборний, 35, Київ

Телефон:

+380633151632

Ел. Пошта:

mykytka.m@gmail.com