20.09.2022 13:21
Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку
.png)
Команда ЦНАП вживає усіх заходів аби бути завжди на зв’язку. У період з 23 по 25 серпня Сall-центр столичних Центрів надання адміністративних послуг працював в посиленому режимі:
- опрацьовано 250 електронних звернень;
- надано 3700 телефонних консультацій.
З усіма хто був попередньо зареєстрований в електронну чергу з 23 по 25 серпня в телефонному режимі узгоджено скориговану дату візиту.
Актуальну інформацію щодо послуг, планування візиту та запису на конкретну годину до ЦНАП тощо можна отримати:
- через веб-портал адміністративних послуг міста
- за допомогою Call-центру ЦНАП за телефонами: (044) 222-22-22
Звертаємо вашу увагу, що під час повітряної тривоги call-центр не працює. Наші адміністратори спускаються в укриття. Дбайте про свою безпеку!
Дякуємо, що попри все ми разом!
Поділитись
Дізнайтеся також
29/07/2025
Тест цитат зображення 3
14/01/2025
Шерінг в Дії
18/05/2023
Графік роботи ЦНАП
04/03/2023
Пенсії за віком 2023 - що потрібно знати
Усі новини